Cultuurhuis Heemkserk zoekt acteurs voor theaterdiner Marquette

HEEMSKERK –  Heb jij altijd al willen schitteren op een podium op een toplocatie? Dan is dit jouw kans! In het prachtige Kasteel Marquette organiseert het Cultuurhuis Heemskerk op 28 maart 2020 een theaterdiner.

Een Griekse mythe over het ontstaan van de seizoenen

Het stuk dat in maart 2020 gespeeld wordt is gebaseerd op het verhaal over Persephone. Dit verhaal verklaart volgens de Griekse mythologie het ontstaan van de vier seizoenen. De schrijfster van dit stuk heeft aan dit verhaal haar eigen draai gegeven. De regie ligt in handen van Faye Pheil. Deze cursus is voor volwassenen en jongeren vanaf 16 jaar.

Meer informatie

Ben jij die enthousiaste acteur/actrice, met veel of weinig podiumervaring, waar Cultuurhuis Heemskerk naar op zoek is? Kijk dan voor meer informatie het bijgevoegde filmpje of op de website van het Cultuurhuis Heemskerk.

Cultuurhuis