Vermiste en gevonden dieren in de regio IJmond

Foto: Dierenambulance

Door de inzet van vele vrijwilligers worden jaarlijks veel huisdieren met hun eigenaar herenigd. Een initiatief dat BeverwijkNieuws graag ondersteunt, door wekelijks de vermissingen op onze website te plaatsen en de dieren daarmee hopelijk weer snel te kunnen herenigen met hun baasje.

Vermist

• Kater, niet gecastreerd, wit, wit kopje, links op kopje grote zwarte vlek vanaf oogje tot oortje, midden op kopje twee zwarte vlekken, wit lijfje met zwarte vlekken, zwarte staart (Anna Paulownastraat, Castricum)
  • Kruising Main Coon, Noorse boskat, kater, gecastreerd, zwart, wit befje (Van der Ploegstraat, Heemskerk)
  • Kater, niet gecastreerd, wit, wit kopje, zwart vanaf naast ogen doorlopen naar oren, wit lijfje met witte stippen, zwarte staart (H.D. Arinkplein, Krommenie)
  • Kater, ongecastreerd, cypers grijs, zwart, wit vanaf links naast neusje doorlopend naar bekje, witte bef, wit op buik, voor witte sokjes, wit puntje staart (Hasebroekstraat, Heemskerk).
  • Kater, ongecastreerd, wit, zwart masker, witte veeg vanaf rechteroog naar bovenop kopje, wit rechterkant kopje vanaf onder oog doorlopend naar bekje, zwart op bovendek, zwart op staart (Bornstraat, Velsen-Noord).
  • Konijn, langharig, zwart, bruin, lang haar op kopje (Rijksstraatweg, Heemskerk).

Gevonden:

• Kater, gecastreerd, cypers rood (Elbestraat, Heemskerk).
  • Poes, zwart, wit, zwart masker, wit vanaf midden op kopje doorlopend naar bekje, witte bef doorlopend naar buik, zwart lijfje, zwarte vlek op buik, voor witte pootjes, achter witte laarsjes (Asjesstraat, Beverwijk).
  • Cavia, bruin, wit, langharig (Laan van Archeologie, Beverwijk).

Voor inlichtingen Dierenambulance Kennemerland
Telefoonnummer 0251-215454