2e Duinfestival in Heemskerk voert ruim 150 cultuurliefhebbers op de fiets door Heemskerkse duinen

Foto: 251tv

In de duinen van Heemskerk werd dit jaar voor de 2e keer het Duinfestival gehouden. Op de fiets trokken bezoekers langs diverse optredens in het duin.

Het is voor het tweede achtereenvolgende jaar dat het Duinfestival wordt georganiseerd. Een route  door het Noord-Hollandse duingebied die de deelnemers per fiets langs allerlei optredens voert: een mooie combinatie van zang, dans, theater, muziek en beweging.

De start van het duinfestival was aan de Oudendijk, waar ook het officiële startsignaal werd gegeven door burgemeester Mieke Baltus onder muzikale begeleiding van “Kings and Queens”. De afsluiting van deze culturele fietstocht vond plaats bij strandpaviljoen “de Vrijheit” met muziek van Paolo Passionato.

251tv was aanwezig en fietste mee, met camera, om onderstaande reportage te maken: