Gratis sporten voor basisschooljeugd in herfstvakantie!

Foto: Sportservice Kennemerland

Team Sportservice Kennemerland organiseert in de herfstvakantie diverse sportieve activiteiten voor de basisschoolleerlingen die in de gemeenten Castricum of Heemskerk wonen of naar school gaan.

Sportinstuif in Waterakkers
Op dinsdag 24 oktober kunnen kinderen van groep 3 t/m 8 meedoen aan de sportinstuif in de Waterakkers in Heemskerk. Twee uur lang klimmen, zwaaien, trampolinespringen, voetballen, trefballen of over de kop in de saltostoel. Aerobic & Dansstudio The Workout is ook aanwezig bij de sportinstuif en geeft een te gekke streetdance les met het thema Halloween.

Kleuterinstuif
Later die dag zijn de kinderen van groep 1 en 2 aan de beurt tijdens de kleuterinstuif. Lekker springen, schommelen, zwaaien, rennen, klimmen en spelen o.l.v. de bewegingsconsulenten van Team Sportservice Kennemerland. Op donderdag 26 oktober wordt een tweede kleuterinstuif gehouden in Limmen.

Smashbalclinic en sportinstuif in de Boemen
Volleybalvereniging Croonenburg en Team Sportservice staan woensdag 25 oktober klaar voor kinderen van groep 3 t/m 8 met een te gekke smashbalclinic en sportinstuif in sportcentrum de Bloemen in Castricum. Een uur volleyballen waarbij je vooral veel gaat smashen en een uur vrijspelen tijdens de instuif.

Apenkooien in Heemskerk
Op donderdag 26 oktober spelen we Apenkooi 2.0 in de gymzaal aan de Stijkelstraat in Heemskerk. Een spannend tikspel waarbij je aan touwen kunt zwaaien en van toestel naar toestel moet springen om niet getikt te worden.

Alle activiteiten zijn gratis! Wie mee wil doen aan de vakantieactiviteiten moet zich vooraf digitaal inschrijven via de vernieuwde website van Team Sportservice Kennemerland www.teamsportservice.nl/kennemerland.