Sportservice Kennemerland wordt TEAM Sportservice Kennemerland

Het hele team van Team Sportservice Kennemerland
Foto: Team Sportservice Kennemerland

Sportservice heeft een nieuwe naam gekregen en gaat in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland en de provincie Utrecht verder onder Team Sportservice. De naam van het regiokantoor in Kennemerland is voortaan Team Sportservice Kennemerland.

“De wereld en onze markt verandert. Het afgelopen jaar hebben wij achter de schermen hard gewerkt om te bepalen waar de toegevoegde waarde en kracht van Team Sportservice ligt bij de maatschappelijke inzet van sport en bewegen, en hoe we onder andere gemeenten, het onderwijs, zorg- en welzijnsinstellingen en sportaanbieders kunnen ondersteunen met behalen van hun doelstellingen rondom sportstimulering, gezondheid en participatie”, aldus Francis Heijneker, manager van Team Sportservice Kennemerland.

Van kennis naar praktijk
“Wat Team Sportservice uniek maakt is de combinatie van haar expertise in zowel kennis als praktijk. Enerzijds zetten wij onze kennis om in beleid. Maar de echte resultaten komen als beleid goed vertaald wordt in concrete plannen en acties. Hier ligt onze kracht en voor onder andere de gemeenten Heemskerk en Castricum voeren we dit vervolgens ook uit. Met deze praktijkervaring kunnen wij de kennis- en beleidsontwikkeling weer voeden waardoor er een optimale wisselwerking ontstaat”.

Als team voor een hoger maatschappelijk rendement
Om het nieuwe elan ook extern zichtbaar te maken is besloten tot een subtiele naamswijziging en een update van de huisstijl. “Met de wijziging van de naam ‘Sportservice Kennemerland’ in ‘Team Sportservice Kennemerland’ willen we uitstralen dat we als een team, met frisse energie en oplossingsgerichtheid, en samen met onze klanten verder gaan werken aan een samenleving waarin iedereen van jong tot oud de kracht van sport en bewegen erkent en benut” aldus Francis Heijneker.

“Centraal in onze aangescherpte werkwijze staat het verhogen van het maatschappelijk rendement op de reeds bestaande sportinfrastructuur die ons land rijk is. Dit sportkapitaal wordt in veel gemeenten nog niet optimaal benut, maar heeft de potentie om echt iedereen van 0-100 de mogelijkheid te geven de kracht van sporten en bewegen te laten ervaren. En dat streven is wat Team Sportservice een echt team maakt.”

Van kennis naar praktijk

Als team voor een hoger maatschappelijk rendement

Voor meer informatie over Team Sportservice Kennemerland en hun dienstverlening kijk op de  volledig nieuwe website www.teamsportservice.nl/kennemerland.

.