Kariboe wint schoolkorfbaltoernooi Heemskerk 2018

Foto: Team Sportservice Kennemerland

Afgelopen donderdag, 1 maart, is in sporthal de Waterakkers het schoolkorfbaltoernooi gehouden voor de groepen 3 tot en met 6 van de Heemskerkse basisscholen.

Het schoolkorfbaltoernooi wordt jaarlijks georganiseerd in de voorjaarsvakantie door korfbalvereniging HBC. Het is een onderdeel van de Schoolsportagenda gecoördineerd door Team Sportservice Kennemerland.

In totaal bonden 16 teams gedurende het toernooi met elkaar de strijd aan verdeeld over drie velden.

De winnaar van de groepen 3/4 werd het eerste team van de Kariboe geworden. En ook van de groepen 5/6 kwam het derde team van wederom de Kariboe als sterkste uit de bus.

Het was aan Wethouder Aad Schoorl om aan het eind van de dag de prijzen uit te reiken. Uitslag Poule A, groep 3/4

1. Kariboe 1
  2. Otterkolken 1