Pakketbezorger overvallen in Heemskerk

Foto: Politie

Maandagmiddag 5 november is op de Bilderdijkstraat in Heemskerk een pakketbezorger overvallen door drie personen.

Het slachtoffer was rond 14.30 uur bezig een pakket te bezorgen toen hij door drie personen werd belaagd. Het pakket werd uit zijn handen werd getrokken en het drietal ging er hardlopend vandoor. De bezorger liet het er echter niet bij zitten en ging achter het drietal aan. Daarbij kreeg hij hulp van een getuige die eveneens de achtervolging inzette.

Kort nadat één van de verdachten het pakket in de bosjes had gegooid wisten agenten, op aanwijzing van de getuigen twee van de drie verdachten aan te houden. Het ging om een 17-jarige en een 20-jarige jongen uit Heemskerk. De politie probeert nog de identiteit van de derde verdachte te achterhalen.

De politie vraagt getuigen of mensen die iets meer kunnen vertellen over de overval dit te melden via 0900-8844.