Drie man aangehouden voor poging woninginbraak in Heemskerk

Foto: Wim Meijer Fotografie

Maandagavond 19 november heeft de politie drie mannen aangehouden op verdenking van een poging inbraak in een woning aan de Mozartstraat in Heemskerk.

De verdachten zijn een 19-jarige man uit Heemskerk, een 21-jarige man uit Beverwijk en een 23-jarige man zonder vast woon of verblijfplaats.

Rond 23.55 uur kreeg de politie melding dat er een raam zou zijn geforceerd en dat er drie mannen zouden zijn weggerend. Tijdens onderzoek ter plaatse troffen de agenten op de Mozartstraat een auto aan met hierin drie mannen die voldeden aan het signalement. De drie werden direct aangehouden. In de auto werd inbrekerswerktuig aangetroffen. De auto en het inbrekerswerktuig zijn in beslag genomen. De politie doet nader onderzoek.