Politieke partijen houden verkiezingsmarkt

Foto: Gemeente Heemskerk

Op zaterdag 17 maart organiseren de Heemskerkse politieke partijen GroenLinks, PvdA, D66, Heemskerk Lokaal, Liberaal Heemskerk, CDA, VVD en ChristenUnie een verkiezingsmarkt in de hal van het Gemeentehuis.

Aanvankelijk was het de bedoeling om de markt te houden op het Burgemeester Nielenplein. Vanwege de verwachte slechte weersomstandigheden is echter gekozen voor de warmte en overkapping van het Gemeentehuis. dDe verkiezingsmarkt begint zaterdag om 18.00 uur. Na de verkiezingsmarkt is er om 19.30 uur in de raadzaal een lijsttrekkersdebat

Waar staan de politieke partijen voor?
De partijen bieden de gelegenheid aan alle inwoners van Heemskerk om alle standpunten, de verschillen en de overeenkomsten tussen de partijen op een rij te krijgen. Waar staan de politieke partijen voor? Waarom moet je voor deze ene partij kiezen? Verder zijn er uiteraard weer allerhande gadgets te verkrijgen. Tevens is er ook allerlei informatie van de verschillende partijen te vinden.

De gemeenteraadsverkiezingen vinden plaats op woensdag 21 maart aanstaande.