DJ en producercursussen in Cultuurhuis Heemskerk

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Hoe wordt je een nieuwe Martin Garrix, Tiësto, David Guetta of Afrojack? Vanaf 2 november geeft docent Glenn Broekhuizen in Cultuurhuis Heemskerk de richting aan.

Heb jij altijd al een echte DJ en/of Producer willen worden? Droom jij ervan om net als Martin Garrix, Tiësto, David Guetta, Afrojack en al die andere te gekke Dj’s te zijn? Blijf dan niet langer op de bank zitten! Dit is je kans om het vak te gaan leren in Cultuurhuis Heemskerk!

De cursus wordt afgesloten met een presentatie. Afhankelijk van je niveau en groepsindeling wordt je in overleg met de docent Glenn Broekhuizen ingedeeld. De cursussen zijn op vrijdagmiddag en -avond voor beginners en gevorderden en starten op 2 november. Meer info en inschrijven: www.cultuurhuisheemskerk.nl of Maerten van Heemskerckplein 5 (in het gemeentehuis).