Bekerduel ODIN’59-Heerenveen zo goed als uitverkocht

Foto: Wikipedia

Heel voetbalminnend Heemskerk naar de overkant van het Noordzeekanaal voor ultiem voetbalavondje

(bron: NH Nieuws)

De bekerwedstrijd tussen ODIN’59 en SC Heerenveen is zo goed als uitverkocht. Er kunnen enkel nog kaarten onder voorbehoud worden gereserveerd.

Wanneer er voldoende belangstelling is komt er mogelijk een extra tribune bij. Dat wordt aan het einde van de week bekend gemaakt.

De wedstrijd wordt gespeeld in het stadion van Telstar, omdat het sportpark van de Heemskerkers niet aan de eisen voldoet. Het gaat om een plaats in de kwartfinale van het KNVB-bekertoernooi.

Het duel tussen de derdedivisionist en de nummer twaalf van de eredivisie wordt gespeeld op woensdag 19 december. De aftrap is om 18.30 uur.