Kerststukjes maken op kinderboerderijen Beverwijk en Heemskerk

Foto: NME

Kerststukjes en kersthangers maken en luisteren naar kerstverhalen in de stal  op de Baak in Beverwijk en bij Dierendorp in Heemskerk .

De kinderboerderijen in Beverwijk en Heemskerk staan in het teken van kerst. Speciaal voor de kinderen organiseert NME Beverwijk en Heemskerk twee knutselmiddagen. Kinderen zijn dan welkom om een mooi kerststukje te maken van natuurlijke materialen. Een leuke kans om de kerstsfeer alvast in huis te halen! Deelname is gratis en zoals altijd is iedereen welkom!

Bij kinderboerderij De Baak kunnen kinderen naast een kerststukje ook nog een mooie kersthanger maken en worden er tussen 15.00 en 15.30 uur kerstverhalen voorgelezen in de stal.

Data en tijden
De knutselmiddag bij kinderboerderij De Baak in Beverwijk is op woensdagmiddag 12 december tussen 14.00 en 16.00 uur. De knutselmiddag bij kinderboerderij Dierendorp in Heemskerk is op vrijdagmiddag 14 december tussen 15.00 en 16.30 uur. Op beide middagen staan er ook lekkere kerstkoekjes klaar.