Liefdescollege door Renate Reijnders in Theater de Cirkel

Foto: Saskia Kerkhoff

Op vrijdag 21 december kun je je liefdesleven volledig reanimeren met een bezoek aan de voorstelling ‘Liefdescollege’ van comédienne  en vooral ‘professor in de liefde’ Renate Reijnders.

Terug de schoolbanken in, maar dan wel met rooie koontjes, van het lachen vooral.
Professor in de liefde Renate Reijnders happens to be een rasechte comédienne, bovenmeester in de zelfspot. Ze won dan ook enkele jaren geleden het Leids Cabaretfestival. Blijkbaar is ze nog wel méér ergens goed in!

Tijdens dit college regent het veelal hilarische facts en bruikbare tricks bij alle liefdesperikelen van voor tot achter. Dit alles doorspekt met flirttips, nuttige lesjes in eerste indruk, handige hulpjes bij powerhouding en oogcontact. Wondermiddeltjes die je huidige roestige liefdesleven helpen opkrikken, je ‘eeuwenoude’ relatie nieuw elan geven en zelfs oude verloren liefdes weer doen herleven. Daarbij komen ook de ‘do nots’ aan de beurt. Je bent gewaarschuwd!!

Doe het Liefdescollege cadeau aan iemand die wel wat tips in de liefde kan gebruiken!

• Waar: Theater de Cirkel in de Vrijburcht,  Vrijburglaan 2, 1962 VA  Heemskerk
  • Wanneer: Vrijdag 21 december om 20.30 uur-cabaret –