Heemskerker (69) overleden bij aanrijding in Beverwijk

Foto: Nieuwsfoto/Laurens Bosch

Een 69-jarige automobilist uit Heemskerk is bij een aanrijding op de rotonde van de Zeestraat met de Binnenduinrandweg in Beverwijk overleden. De politie op op zoek naar getuigen van het ongeval.

Het slachtoffer reed over de Binnenduinrandweg en een 49-jarige automobilist uit Westzaan naderde de rotonde, rijdend over de Zeestraat, vanuit Wijk aan Zee.

De 49-jarige automobilist is overgebracht naar het ziekenhuis en daar voor verdere behandeling opgenomen. Hij is in het ziekenhuis aangehouden en in verzekering gesteld.

Door Verkeersongevallenanalyse (VOA) van de politie is een (technisch) onderzoek ingesteld naar de toedracht van het ongeval.

Getuigenoproep
DeĀ  politie komt graag in contact met mensen die de aanrijding hebben zien gebeuren, of getuigen die de automobilisten kort voor de aanrijding hebben zien rijden.

Getuigen kunnen bellen met 0900-8844. Liever anoniem? Bel dan met Misdaad Anoniem via 0800-7000