Gemeenten Heemskerk en Beverwijk willen het weten: Waar hebben vrijwilligers en mantelzorgers behoefte aan?

Foto: Pixabay

De gemeenten Beverwijk en Heemskerk willen graag weten waar de vele vrijwilligers en mantelzorgers in de gemeenten behoefte aan hebben. ‘Wat gaat goed en wat kan nog beter?’ is de vraag die zij stellen om hun beleid en dienstverlening te verbeteren.

Daarom zijn vrijwilligers en mantelzorgers van harte welkom op de bijeenkomsten die op 18 en 24 april worden georganiseerd in de twee IJmondgemeenten.

Bijeenkomst vrijwilligers
De vrijwilligers die actief zijn in Beverwijk en Heemskerk zijn uitgenodigd op woensdag 24 april 2019 in Cultureel Centrum De Jansheeren, Maltezerplein 1 in Heemskerk. Zij kunnen kiezen uit twee tijden: van 14.00 tot 16.30 uur óf van 19.00 tot 21.30 uur.

Bijeenkomst mantelzorgers
De mantelzorgers uit Beverwijk en Heemskerk zijn uitgenodigd op donderdag 18 april 2019. Er is een bijeenkomst van 14.00 tot 16.30 uur in het Stadhuis Beverwijk, Stationsplein 48 in Beverwijk. Er is ook een bijeenkomst van 19.00 tot 21.30 uur in Ontmoetingscentrum De Stut aan de Maasstraat 3 in Heemskerk. Voor alle bijeenkomsten is het vriendelijke verzoek om even aan te melden met een e-mail naar [email protected].