Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 28957         Kater, zwart, iets grijs is nek, wit befje (Rossinistraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28983         Kater, gecastreerd, zwart (Dokter Benderslaan, Castricum).
  • Reg. nr. 28984         Poes, zwart, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte band om net witte bef en buik, witte pootjes met zwart op achterkant (Dokter Benderslaan, Castricum).
  • Reg. nr. 29008         Kater,  ongecastreerd, wit, zwart op kopje (Berliozstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 29018         Poes, lapjes, cypers rood, zwart, lapjes masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, lapjes bovendek, wit rest lijfje (Van Oldenbarneveldweg, Castricum).

Gevonden

• Reg. nr. 28963         Kater, ongecastreerd,  zwart, witte snorharen, wit onderbekje, witte vlek tussen voorpootjes, voor witte teentjes, achter witte voetjes (Simon Pauwelslaan, Akersloot).
  • Reg. nr. 29010         Kater, cypers rood, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, brede witte band om nek, cypers bovendek, wit rest lijfje, cyperse staart (Louis Couperusstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 29011         Greyhound, bruin gemêleerd, spitse snuit, strepen op kopje, witte borst en buik, witte voeten (Zeeweg, Castricum).
  • Reg. nr. 28997         Haan, bruin lijfje, rood kopje en kam, grijs onderlijf en staart (Mina Krusemanpark, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl