Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash - Emma Paillex

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 31743         Kater, gecastreerd, cypers zwart, grijs, licht rond ogen, zwart einde staart (Wijkeroogstraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 31744         Kater, gecastreerd, cypers rood, wit vanaf tussen ogen uitlopend naar bekje, witte borst, witte pootjes (Grensstraat, Beverwijk),
  • Reg. nr. 31763         Kater, gecastreerd, crème, zwart masker, blauwe ogen, donkere oortjes, wit rond bekje, voor bruine pootjes met witte kousjes (Paardenkamplaan, Uitgeest).
  • Reg. nr. 31805         Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, wit rond bekje, wit onderbekje, witte bef, wit op buik, voor witte voetjes, achter witte pootjes (Van Haerlemstraat, Castricum).

Gevonden

• Reg. nr. 31769         Poes, wit, zwart masker, wit op kopje doorlopend naar bekje, wit vlekje links op neusje, witte pootjes met rechtsachter zwart op voorkant en linksachter zwart op achterkant, zwarte staart (Eendrachtstraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 31790         Kater, ongecastreerd, zwart, witte snorharen, witte bef, witte buik, witte teentjes (Kanaalweg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 31762         Valkparkiet, grijs, wit kopje, geel op kopje, oranje wangetjes, wit uiteinde van vleugels (De Bloemen, Castricum).
  • Reg. nr. 31775         2 Cochin kippen, 1 wit, zwart, 1 cèmekleurig (Vrijburglaan, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1514832         Kat, naam Lucky, kater, Europese Korthaar of Huiskat, cypers bruin-zwart (gestreept) met wit. Gecastreerd. Geen chip.                       Signalement: spitse kop en kleine kop. Groen/gele ogen, witte onderbek, bredere zwarte strepen op borst en voorpoten, donker geringde staart, punt staart zwart. Wijkeroogstraat, Velsen-Noord (Watervlietbuurt)
  • 1514827         Kat, naam Pythagoras, kater, Europese Korthaar of Huiskat, zwart. Gecastreerd. Gechipt. Signalement: gele ogen, wit vlekje op borst.
    Spoorlaan, Uitgeest (Oude Dorp)
  • 1514720         Kat, naam Bennie, kater, Europese Korthaar of Huiskat, zwart met wit. Gecastreerd. Gechipt. Draagt een grijze vlooienband.                       Signalement: gele ogen, witte kin en bef, wit hartje op buik, linker voorpoot witte vlekje op tenen, rechter voorpoot witte tenen. Burgemeester Rothestraat, Wijk aan Zee

Gevonden

• geen