Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 32058         Britse korthaar, poes, wit, bruin masker (Kerklaan, Akersloot).
  • Reg. nr. 32068         Kater, ongecastreerd, zwart, paar witte haartjes op bovendek (Dorpsduinen, Wijk aan Zee).
  • Reg. nr. 32055         Grasparkiet, blauw, geel kopje, gele bef (Léharstraat, Heemskerk).

Gevonden

• Reg. nr. 32043         Kater, gecastreerd, cypers rood, wit vlekje bij linkeroog, wit vanaf binnenkant ogen uitlopend naar bekje, rood onder neusje, witte bef Laan der Nederlanden, Beverwijk).
  • Reg. nr. 32084         Kater, gecastreerd, zwart, zwart masker, zwart bovendek, voor witte pootjes met zwarte vlekjes, achter witte laarsjes (Communicatieweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 24090         Kater, cypers rood, licht onderbekje (Zeestraat, Beverwijk).Reg. nr. 32098         Poes, zwart, wit onderbekje, witte bef, wit rand om nek, zwart bovendek met witte haartjes, rechts voor wit kousje, linksvoor wit pootje, achter witte laarsjes (Asgard, Beverwijk).
  • Reg. nr. 32100         Poes, zwart, wit onderbekje, witte bef, wit op onderbuik, voor witte voetjes, achter witte laarsjes (Randweg, Beverwijk).
  • Reg. nr.32020          Grasparkiet, wit met blauw (De Pollen, Uitgeest).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1526277         Kat, naam Sammie, kater, gecastreerd, Europese Korthaar of Huiskat, cypers rood met wit. Gechipt. Signalement: rood rondom oren lopend tot boven ogen, witte vlek boven op kop, rood vlekje boven linker oog, rood vlekje in rechter ooghoek, rood naast en onder neus, rode vlekken op rug/flanken, rood vlekje op rechter voorpoot. Muilmanslaan, Heemskerk (Kerkbeek, Beijnesbuurt)
  • 1526631         Kat, naam Garfield, kater, ongecastreerd, Europese Korthaar of Huiskat, cypers rood met wit. Geen chip.                 Signalement: Wit rondom ogen, roze neus, witte bek/bef, bredere donkerrode strepen op borst en voorpoten, geringde staart.         Rhonestraat, Heemskerk (Oosterwijk)
  • 1528300         Kat, naam Milo, kater, gecastreerd, Europese Korthaar of Huiskat, cypers grijs-zwart (gestreept) met rood. Gechipt. Signalement: fors postuur. Geel/groene ogen, witte streep tussen ogen lopend tot neus, roze neus, witte snuit/bek, op rechterkant lip grijze vlek, lichtgrijze vlek op kin, rood op buik, rechter achterpoot witte tenen, linker achterpoot witte sok, punt staart wit.     Zeestraat, Beverwijk (Centrum, Koningstraat) Bijzonderheden: Milo is ontsnapt vanaf Tussenwijck Dierenpension te Beverwijk.

Gevonden

• geen