Veteranendag Beverwijk en Heemskerk op zondag 10 november 2019

Foto: Wim Meijer Fotografie

Op zondag 10 november 2019 vindt in het Stadhuis van Beverwijk de jaarlijkse Veteranendag plaats voor veteranen uit Beverwijk, Heemskerk en Wijk aan Zee. Alle bij het Veteranen Instituut in Doorn bekendstaande veteranen die hier wonen, hebben persoonlijk een uitnodiging ontvangen.

Inmiddels is het volledige programma bekend en het belooft een interessante middag te worden. Majoor J.W. (John) Stolk geeft een lezing. Hij vertelt over zijn loopbaan en over de missies die hij heeft gedaan. Daarnaast is er ruim de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen en herinneringen op te halen.Voorafgaand aan de Veteranendag ontvangen burgemeesters Smit en Baltus een boek van de heer P.J. Broek. De heer Broek is een veteraan die op missie is geweest in Libanon. Het boek dat hij aanbied gaat over Veteranen die hun leven weer positief hebben opgepakt.