Allemaal winnaars en een paar kampioenen tijdens jaarlijks Schoolbasketbaltoernooi

Foto: Basketbalvereniging de Mapleleaves

Op maandag 30 december werd in Sporthal de Waterakkers in traditiegetrouw het jaarlijkse schoolbasketbaltoernooi van Heemskerk plaatsgevonden.

Het Schoolbasketbaltoernooi is onderdeel van de schoolsportagenda (gecoördineerd door Team Sportservice Kennemerland) en wordt elk jaar georganiseerd door Basketbalvereniging de Mapleleaves.

De Heemskerkse basisscholen gingen de spannende strijd aan met elkaar om de felbegeerde beker te winnen. In de ochtend speelden de groepen 7 en 8.  De uitslag was als volgt:

• 1e plaats Anne Frank 1
  • 2e plaats Leonardus
  • 3e plaats Zevenhoeven
  • 4e plaats Anne Frank 2
  • Sportiviteitspijs Lunetten 2

’s Middags speelden de poules voor de groepen 5 en 6.  Ook hier spannende en leuke wedstrijden wat resulteerde in de volgende uitslag:

• 1e plaats Anne Frank 1
  • 2e plaats Otterkolken
  • 3e plaats Leonardus
  • 4e plaats Vlinder 1
  • Sportiviteitspijs Lunetten 1

Mede door de hulp van zeer veel vrijwilligers van Basketbalvereniging de Mapleleaves is het toernooi weer gezellig en goed verlopen. Ook veel waardering voor de vrijwilligers van IJmond EHBO. Wethouder Aad Schoorl  was zowel in de ochtend als eind van de middag aanwezig  voor het uitreiken van de prijzen.