Jeugdtrainingen ADO’20 in jubileumjaar weer van start

Besta je als voetclub 100 jaar, wil je dat uitgebreid vieren, en dan krijg je de coronacrisis over je heen. Bij ADO’20 hadden ze zich een heel ander jubileumjaar voorgesteld.

Allerlei evenementen stonden al op heet programma, maar die konden met de komst van corona in één keer van tafel worden geveegd. Alleen de uitgave van het jubileumboek, twee weken geleden, ging gelukkig door.

Vandaag ging het jubileumboek ook in de verkoop, zowel in de boekwinkel als op het voetbalveld, waar de jeugd inmiddels weer lekker aan het trainen was.

Omroep Heemskerk ging een kijkje nemen op sportpark De Vlotter en maakte bijgaande reportage.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van Omroep Heemskerk.