Wat was dát lekker: eindelijk weer op een Heemskerks terras!

Als een buitenstaander denkt aan Heemskerk, dan komt niet meteen de gedachte op van een ‘Walhalla’ op uitgaansgebied. Een Heemskerker zelf weet echter wel beter, want Heemskerk is gezegend met een flink aantal mooie café’s en restaurants en even zoveel mooie en gezellige terrassen.

De afgelopen tweeënhalve maand was het echter nadrukkelijk afzien, zowel voor de liefhebbers van een café- of terrasbezoek als voor de horecaondernemers zelf. Maar vandaag, 2e Pinksterdag, 1 juni, lijkt de zon weer opgegaan. Vanaf 12.00 mocht eindelijk de horeca de deuren weer openen en vulden de terrassen weer het straatbeeld.

Omroep Heemskerk maakte vanmorgen een ‘rondje langs de velden’, en ging langs bij Café Lokaal, Brasserie 38, Grand Café Van Ruysdael, Jack’s Bier Café, Het Dorrup, Olympia Grieks restaurant Olympia, Café Cheers en Café Dam

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van Omroep Heemskerk.