Heemskerkerstrand onovertroffen op een van de eerste zomerse dagen van ‘t jaar

Vrijdag 26 juni 2020 is de tot nu toe warmste dag van 2020. Ook op het strand van Heemskerk schommelden de temperaturen rond de 30 graden. Een puur genot voor alle strandgangers en vooral ook voor  Rianne Zomerdijk en Sjaak Klaase van het spiksplinternieuwe strandpaviljoen de Vrijheit.

Voor iedereen die houdt van natuur, duinen, strand en heel veel zon vormt strand Heemskerk een absolute aanrader. Dat heeft ook alles te maken met de fiets- of wandeltocht door het Noord-Hollands Duingebied die moet worden ondernomen om het strand van Heemskerk te bereiken (het is niet met de auto bereikbaar)

Eenmaal aangekomen op het strand is het daar prima toeven, gewoon op het zand met je eigen ‘natje en droogje’, maar vooral ook op het terras van het vernieuwde strandpaviljoen De Vrijheit, dat nog maar enkele weken geleden de deuren opende.

Omroep Heemskerk ging vrijdag langs op het strand en sprak daar met Rianne Zomerdijk en Sjaak Klaase, met bezoekers van het strandpaviljoen, eigenaren van de eveneens op strand Heemskerk staande strandhuisjes en nog enkele andere strandbezoekers.

Klik voor ‘de zonnigste reportage van 2020 tot nu toe’ op de hoofdfoto bovenaan dit bericht.