Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash - Mikhail Vasilyev

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 35605   Poes, lapjes, zwart, grijs, rood, zwart masker, grijze vlekken op bovendek, wit rest lijfje, cypers rood einde staart (Fresialaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 35606   Poes, lapjes, zwart, rood, lapjes masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, lapjes op bovendek, wit rest lijfje (Constantijn Huygensstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 35635   Kater, gecastreerd, cypers rood, cypers masker, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, cypers rond neusje, cypers bovendek, wit rest lijfje en pootjes (Mascagnistraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 35648   Kater, gecastreerd, zwart, wit rond neusje, wit onderbekje, witte bef en buik, voor witte voetjes, wit binnenkant rechter voorpootje, achter witte laarsjes (Alkmaarseweg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 35652   Kater, gecastreerd, zwart, wit onderbekje, witte bef, wit op buik, voor witte voetjes, achter witte sokjes (Luttik Cie, Heemskerk).
  • Reg. nr. 35664   Poes, lapje, zwart, rood, zwart linkerkant kopje, rood boven ogen, rood rechterkant kopje met zwarte vlekken, wit onderbekje en bef, wit tussen achterpootjes, voor witte voetjes, rechtsachter wit laarsje, linksachter wit sokje (Kortenaerplantsoen, Castricum).
  • Reg. nr. 35646   Valkparkiet, grijs, geel kopje, oranje wangetjes, wit bij vleugels (Bosvaren, Heiloo).

Gevonden

• Reg. nr. 35608   Kater, ongecastreerd, cypers rood, wit bekje, cypers op bovendek, wit rest lijfje en pootjes, cypers op achterhand, cyperse staart (Poelven, Castricum).
  • Reg. nr. 35710   Poes, lapjes, zwart, rood, lapjes masker, wit streepje op kopje uitlopend naar bekje, witte kraag, lapjes bovendek, wit rest lijfje, lapjes staart De Vrede. Uitgeest).
  • Reg. nr. 35712   Siamees, poes, bruin, zwart masker, zwarte oren, witte bef, bruine pootjes, voor donkere voetjes, rechtsachter donker voetje, linksachter donker laarsje (Alkmaarseweg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 35718   Kater, gecastreerd, zwart, paar witte haartjes in nek en tussen voorpootjes (Communicatieweg, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1634045   Kat, naam Garfield, kat, cypers rood (gestreept). Gechipt. Signalement: bruin/rode ogen. Hangbuik. Einde staart lichte ringen. Dellaertlaan, Beverwijk (Meerestein, Wijkerbaan).
  • 1634206  Kat, naam Elsa, poes, cypers grijs (gestreept) met rood en wit. Gechipt. Signalement: rood tussen ogen, wit boven neus, wit onder neus, witte onderbek, brede witte bef doorlopend naar nek en buik, wit op buik, op rug/flanken/poten rode vlekken, voorpoten witte voetjes, geringde staart, punt staart zwart. Loet, Uitgeest (Oude Dorp).

Gevonden

• geen