Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 36233   Poes, cypers grijs, zwart, cypers masker, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, witte band om nek, cypers bovendek, witte buik, voor witte laarsjes, achter witte pootjes (Krayenhofflaan, Heemskerk).
  • Reg. nr. 36219   Rammelaar, grijs, wit befje, wit in nek, witte buik, wit onder staart, wit onderkant achterpootjes (Sionstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 36236   Grasparkiet, blauw lijfje, geel op kopje, zwart gestreept verendek (Galgenweg, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 36181   Poes, wit, zwart masker, wit vanaf op kopje uitlopend naar bekje, zwarte vlekken op bovendek. zwart, wit geringde staart (Zweedselaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 36187   Kater, ongecastreerd, cypers grijs, zwart, licht rond ogen, licht rond bekje (Geelvinckstraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 36214   Poes, cypers zwart, bruin, wit befje, witte vlek tussen de achterpootjes, rechtsvoor 2 witte teentjes, linksvoor wit teentje, achter witte laarsjes A9, Beverwijk).
  • Reg. nr. 36215   Kater, ongecastreerd, cypers bruin, zwart (Geelvinckstraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 36183   Konijn, voedster, wit, zwart, beige, bruin (Plesmanweg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 36192   Grasparkiet, geel kopje, wit, blauw lijfje, zwart gestreept verendek (Kloosterstraat, Beverwijk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1646847   Kat, naam Bobo, kater, EKH, zwart, gecastreerd. Geen chip. Signalement: helemaal zwart. Gele ogen, spitse snuit. Dellaertlaan, Beverwijk (Meerestein, Wijkerbaan).

Gevonden

• geen