Kerstworkshop Kerst(B)engels in Cultuurhuis Heemskerk

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Workshop voor (groot)ouder en kind (1,5 tot 4 jaar) in gezellige kerstsfeer op zaterdag 12 december met Muziek-op-Schoot-docent Deborah de Liever.

Samen zingen, dansen, luisteren en muziek maken met (oude en nieuwe) liedjes die passen bij de kerstperiode. Dat is erg leuk en gezellig om te doen en een belangrijke ondersteuning in het ontwikkelingsproces van jonge kinderen.

Deze activiteit stimuleert de muzikale ontwikkeling en andere ontwikkelingsgebieden zoals de motorische ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling. De workshop is voor een ouder met zijn/haar kindje van 1,5 tot 4 jaar. In plaats van de ouder kan ook een grootouder of andere goed bekende van het kindje mee naar de les komen. Ervaring met muziek is niet nodig, dus iedereen kan meedoen.

Deze workshop in gezellige kerstsfeer is op zaterdag 12 december van 10.45 tot 11.45 uur in Cultuurhuis Heemskerk met Muziek-op-Schoot-docent Deborah de Liever. Er wordt gewerkt met kleine groepjes.

Aanmelden voor de  workshop kan via de website www.cultuurhuisheemskerk.nl Meer info kan telefonisch verkregen worden, 0251836003 of door een e-mail te sturen naar [email protected].