Bigfoot Family en Corpus Christi dit weekend in Filmhuis Heemskerk

Foto: Filmhuis Heemskerk - aangeleverd

Komend weekend in het Filmhuis Heemskerk weer twee films. Zondagmiddag de familiefilm Bigfoot Family en op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond Corpus Christi over de twintigjarige jeugddelinquent Daniel die droomt om priester te worden.

Bigfoot Family: Bij Adam thuis is het een gezellige bende sinds zijn vader Bigfoot is teruggekeerd uit de wildernis en samen met een heleboel dieren weer bij zijn gezin woont. Bigfoot is een echte ster, terwijl Adam niets liever wil dan een normaal leven.

Zondag 22 november om 14:00 uur. Toegangsprijs 5,50 euro.

Corpus Christi: De twintigjarige jeugddelinquent Daniel droomt ervan om priester te worden. Vanwege zijn strafblad maakt hij alleen geen schijn van kans. Zijn leven krijgt echter een onverwachte draai als hij tijdens werkverlof in een dorpskapel wordt aangezien voor een jonge priester.

Vr 20 nov, za 21 nov, zo 22 nov om 20:00 uur. Toegangsprijs 6,00 euro.

Reserveren online kaartverkoop www.decirkelheemskerk.nl
Aan de zaal worden geen kaarten verkocht.