Jerusalema challenge in woonzorgcentrum Sint Agnes in Heemskerk

Een jaar geleden werd de Zuid-Afrikaanse gospelbeat Jerusalema online gezet door de Zuid-Afrikaanse dj en producer Master KG (24). Inmiddels heeft het lied wereldwijd omarmd door veel zorgmedewerkers die troost en lol zoeken in de coronapandemie.

Als een virus op zichzelf verspreid zorgpersoneel de hit met de daarbij behorende moves in ziekenhuizen, verpleeghuizen en verzorgingshuizen en brengen daarmee weer een stukje vrolijkheid in moeilijke tijden, zowel voor zichzelf als voor alle zieken en bejaarden waar zij zich zo hard voor inzetten.

Ook aan woonzorgcentrum Sint Agnes in Heemskerk ging de Jerusalema challenge niet onopgemerkt voorbij, zoals te zien is op het filmpje, gemaakt door mediapartner Omroep Heemskerk.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de Jerusalema challenge in woonzorgcentrum Sint Agnes in Heemskerk