IJmondVisie: gemeenteraadslid Karel Rozemeijer over recreatie in Heemskerks tuindersgebied

Als het aan Karel Rozemeijer ligt dan ontwikkelt Heemskerk zich steeds meer op het gebied van recreatie. Dit wel met als meer dan een kanttekening, dat het wel moet gebeuren behoud van groen en natuur.

Karel Rozemeijer zit al vele jaren in de lokale politiek en is op dit moment raadslid voor Liberaal Heemskerk. Hij ziet hoe het tuindersgebied van Heemskerk steeds meer terugloopt en ziet daar dus volop mogelijkheden om het gebied steeds meer een recreatieve functie te geven, waarmee ook nieuwe economische mogelijkheden voor Heemskerk ontstaan.

IJmond nieuws ging bij hem langs en had bijgaand interview. Klik hiervoor op de hoofdfoto bovenaan dit bericht.