Duizendmaal dank aan zorgmedewerkers

Tien zorginstellingen in Heemskerk ontvangen kunstwerk als dankbetuiging na al een jaar lang onafgebroken inzet, zorg en doorzettingsvermogen in coronatijd.

Tien zorginstellingen in Heemskerk ontvingen op Goede Vrijdag 2 april 2021 een prachtig kunstwerk uit handen van Henk Engel, Kees Heesterbeek, Tineke Opdam en Henk Tijbosch. Het kunstwerk, met 100 door Kees Heesterbeek geschilderde bloemen, is vormgegeven door Henk Tijbosch.

De makers hopen dat het in iedere zorginstelling een plekje krijgt bij de personeelsingang, zodat het zorgpersoneel, waarvoor dit gebaar primair is bedoeld, zowel bij het binnenkomen als bij het weggaan even een blik op het kunstwerk kunnen werpen en daaruit kunnen proeven hoezeer hun werk en inzet wordt gewaardeerd.

Omroep Heemskerk was aanwezig bij de presentatie van het kunstwerk en ging mee op stap bij het rondbrengen van de kunstwerken bij enkele van de zorginstellingen.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van Omroep Heemskerk.