ZKIJ Werkt Door helpt bij het vinden van een baan

Foto: Aangeleverd

Heb je nu een uitkering of heb je al een tijd niet gewerkt zonder uitkering en wil je graag weer aan de slag? Zuid-Kennemerland en IJmond Werkt Door, samen ‘ZKIJwerktdoor.nl’ geeft  gratis advies en begeleiding bij het vinden van een baan. ZKIJ richt zich op inwoners van de gemeenten in de gemeenten: Haarlem, Zandvoort, Bloemendaal, Heemstede, Velsen, Beverwijk en Heemskerk

ZKIJ Werkt Door helpt mensen bij het vinden van werk. Wie in de regio Zuid- Kennemerland en IJmond woont en graag wil werken, kan bij het team van ZKIJ Werkt Door terecht voor onder andere begeleiding, coaching, scholing en leren in de praktijk.

“Hoe kunnen we jóú helpen?” Die vraag staat volgens Julie Joustra ZKIJ Werkt Door altijd voorop. “We kijken echt naar de persoon die werkt zoekt. De een weet misschien al precies welk werk hij of zij graag wil gaan doen, maar heeft daarvoor nog wat scholing nodig. Een ander weet het misschien nog niet en heeft meer behoefte aan wat advies en coaching. Wat je situatie ook is, we kunnen je altijd gratis helpen. Ook als je op dit moment geen werk hebt en géén uitkering (WW, bijstand of anders) ontvangt en je graag weer aan de slag wil!”

Wie gebruik wil maken van de hulp van ZKIJ Werkt Door, kan zich aanmelden via de website: www.zkijwerktdoor.nl.

ZKIJ Werkt Door is een samenwerkingsverband tussen gemeenten, UWV, onderwijs, Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB), vakbonden (FNV en CNV) en werkgeversorganisaties. Het team staat klaar voor iedereen die een vraag heeft over werk, loopbaanbegeleiding, opleiding of scholing.

ZKIJ Werkt Door (in de gemeenten: Haarlem, Zandvoort, Bloemendaal, Heemstede, Velsen, Beverwijk en Heemskerk) is onderdeel van een landelijk dekkend netwerk van 35 regionale mobiliteitsteams (RMT’s).