Heemskerk bruist van LAUW talent

Foto: Ken Phelan

HEEMSKERK – LAUW, het alcoholvrije jongerenfeest t/m 18 jaar bij Podium Laurentz brengt niet alleen veel jongeren naar podium Laurentz, ook talent vindt haar weg. Samen maken ze er een feestje van. Ook vrijdag 1 juli wanneer de laatste LAUW voor de zomervakantie op het programma staat.

Met LAUW bieden de samenwerkende organisaties Cultuurhuis Heemskerk, MET Heemskerk, Productiehuis 11:11 INC, de Jongerenraad en dansstudio de Danstuin alcoholvrije feesten aan voor jongeren. Zeker voor de doelgroep onder de zestien jaar is dat een uitkomst. Voor hen zijn de meeste feesten immers niet toegankelijk. Het veelgebruikte 16-plus of zelfs 18-plus beleid bij party’s geeft ze helaas geen toegang tot de dansvloer waar het zo goed toeven is met je vrienden.

Bij podium Laurentz denken ze daar anders over. Daar ben je ook als je jong bent welkom om te dansen, te zingen en elkaar te ontmoeten. Dat doen ze met inmiddels lokaal gevestigde namen zoals Zapre en DJ Virato, maar ook met lokaal talent. Zo staat pas voor de tweede keer het nog jonge DJ-duo Max & Pathman op het grote podium. Voor DJ El Gordo en rapper R0251 is 1 juli zelfs de eerste keer dat ze zich bij LAUW laten zien aan het publiek. Altijd spannend! Podiumdans wordt deze laatste LAUW wederom verzorgd door dansstudio de DansTuin.

Ben jij een talent en wil jij een keer shinen op het podium van Laurentz? Neem dan contact op met [email protected]. Liever shinen op de dansvloer? Bestel dan je ticket via www.podiumlaurentz.nl. Of doe mee aan de win-actie en win een gratis Mocktail.

Foto: Dansen, zingen en springen bij LAUW (foto Ken Phelan)