Burgemeester sluit woning aan Beneluxlaan vanwege overlast

Foto: Google streetview

HEEMSKERK – Op last van de burgemeester is op maandag 12 september 2022 een woning aan Beneluxlaan 223 in Heemskerk voor 3 maanden gesloten. Vanuit de woning is ernstige overlast veroorzaakt en herhaaldelijk de openbare orde verstoord.

Volgens de gemeente vormde de overlast een aantasting van de veiligheid en de gezondheid van de bewoners in de omgeving. Om de openbare orde en de rust in de omgeving van de woning te herstellen en herhaling te voorkomen, heeft de burgemeester besloten de woning voor 3 maanden te sluiten. De bewoner is hierover ruim van tevoren geïnformeerd.

De sluiting geldt vanaf 12 september 2022. De bewoner mag in die periode de woning niet in en ook anderen hebben geen toegang tot de woning.