Leo Langendijk winnaar  Bloemenshow Kennemer Bloemendagen d’Evelaer

Prijswinnaars 2022, Leo Langendijk met Wisselbeker
Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Leo Langendijk is winnaar geworden van de Bloemenshow Kennemer Bloemendagen in en rond buurtcentrum d’Evelaer in Heemskerk.

Leo behaalde met zijn inzending ‘Symphoricorpus Kolmaleli Magical Lemon & Lime’, in de volksmond ‘Sneeuwbes’, de hoogste score van 9.62 en mocht daarvoor de wisseltrofee in ontvangst nemen.

Ben Welp, Nic van Keulen reiken de Wisselbeker uit aan Leo Langendijk

In totaal waren er 65 inzendingen, bloemen en potplanten, die meedongen om de hoogste eer, en die onderworpen werden aan het kritisch oordeel van de veilingmeesters.

De prijs voor de bijzondere teeltprestatie ging naar Bert Verduin met zijn ‘Amni visnaga Green Mist’

Buurtcentrum d’Evelaer bedankt alle vrijwilligers , sponsors en deelnemers en kijkt terug op een bijzonder geslaagd, druk bezocht  weekend dat volgend jaar zeker een vervolg zal krijgen.