Cabaretier Marco Lopes bij De Cirkel in Heemskerk met ‘Paraat’

Marco Lopes
Foto: Mark David

HEEMSKERK – Op zaterdag 8 oktober treedt Marco Lopes op in Heemskerk. De cabaretier met ‘een grote bek en een gouden hart’ (de Theaterkrant) speelt bij De Cirkel in Podium Laurentz een try-out van zijn nieuwe voorstelling ‘Paraat’.

Wat kan er misgaan wanneer je iets goeds voor een ander wilt doen? Van alles! Marco Lopes blikt terug. Hij stond voor iemand klaar. Was dat wel zo’n goed idee? Had hij dit moeten doen? Wat vindt hij er echt van? En hoe zeg je dat? Levert het iets op wanneer je grenzen stelt? Een hilarische avond vol vragen en verrassingen met verhalen over ouder worden, voor jezelf opkomen, jezelf laten zien en laten horen.

De Jury van het Leids Cabaret Festival bewonderde Lopes om de perfecte plaatsing van zijn grappen en subtiele spel en was onder de indruk van zijn charismatische en charmante uitstraling. De Theaterkrant schreef: ‘in de fysieke, muzikale intermezzo’s toont Marco Lopes met een combinatie van poëzie en banaliteit een groot gevoel voor theatraliteit.’

Kijk voor meer informatie en tickets op www.decirkelheemskerk.nl.

• Voorstelling: Marco Lopes met ‘Paraat’
  • Datum: Zaterdag 8 oktober 2022
  • Aanvang: 20.30 uur
  • Toegang: € 15,00/ € 14,00 (vrienden)