Heemskerks Lokale cadeaukaart ‘Ezelpas’ gelanceerd met ludieke zoektocht

HEEMSKERK – Op dinsdag 4 oktober 2022 was het zover: de lancering van de lokale Ezelpas. Met deze cadeaukaart kunt u terecht bij verschillende winkels in het centrum.

Om de lancering te vieren lag een Ezelpas ter waarde van €50,- verstopt in Heemskerk. Na 3 hints, waaronder ‘De pas bevindt zich op glad ijs’ was er één gelukkige vinder die de pas vond bij Glad Fashion in het centrum van Heemskerk.

Ezelpas ondersteunt de lokale ondernemer
De Ezelpas is in het leven geroepen om de lokale ondernemer te ondersteunen. Dit initiatief van de gemeente Heemskerk en BIZ Vereniging Centrum Heemskerk (InHeemskerk) geeft ondernemers een steuntje in de rug na de zware coronaperiode. Het project wordt betaald vanuit het Coronaherstelfonds. Wethouder Aad Schoorl: “Ik ben blij dat we deze pas hebben kunnen introduceren. Hiermee ondersteunen we ondernemend Heemskerk. Ik hoop dat alle ondernemers zich uiteindelijk aansluiten.”

De Ezelpas, hoe werkt het?
De Ezelpas is te koop bij Fleurig Bloemen & Accessoires of online via www.ezelpas.nl. Op de website ziet u ook waar u de pas kunt besteden. Op de site kunt u het saldo van de pas checken. Na aankoop is de pas 2 jaar geldig.

IJmond Nieuws was aanwezig bij de lancering van de Ezelpas en maakte bijgaande reportage: