Aanstormend talent in Theater De Cirkel; 2 voorstellingen voor de prijs van 1!

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – De Cirkel in Heemskerk biedt – al bijna veertig jaar – een podium aan nieuw talent. Op zaterdag 12 november presenteert het theater twee voorstellingen van jonge cabaretiers. Voor de prijs van één kaartje zie je de voorstellingen ‘Vrije val’ van Marjon Maasbommel en ‘Tenminste houdbaar tot’ van Jasmijn van Arkel.

’We willen aanstormend talent zoveel mogelijk kansen bieden,’ vertelt Stella van Lieshout, programmeur bij De Cirkel. ‘Voor beginnende artiesten is het prettig om in een kleine, intieme setting spelervaring op te kunnen doen. Bij ons kan dat.’

In ‘Vrije val’  gaat Marjon Maasbommel het gevecht aan met alles dat haar tegenhoudt. Op het randje van het ravijn kijkt ze haar demonen in de ogen. Wie deelt de klappen uit? Wie zal er winnen? Als ze valt, waar landt ze dan?

In ‘Tenminste houdbaar tot’ neemt Jasmijn van Arkel je mee in haar strijd tegen de tijd. In een wanhopige poging vast te houden wat er was, verdwaalt ze tussen waan en werkelijkheid.

Kijk voor meer informatie en tickets op: www.decirkelheemskerk.nl

• Voorstelling: Marjon Maasbommel + Jasmijn van Arkel
  • Datum: Zaterdag 12 november 2022
  • Aanvang: 20.30 uur
  • Toegang: € 15,00/ € 14,00 (vrienden)
  • Adres: Theater en Filmhuis De Cirkel, Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk.