Spaanse film ‘Competencia Oficial’ bij Filmhuis Heemskerk in Laurentz

Foto: Samantha Lope

Op zondag 6 en woensdag 9 november vertoont Filmhuis de Cirkel in Heemskerk de Spaanse film Competencia Oficial van de regisseurs Mariano Cohn en Gastón Duprat met in de hoofdrollen Penelope Cruz en Antonio Banderas.

Een miljardair op zoek naar eeuwige roem zet zijn zinnen op de productie van een filmhit. Hij stelt een team samen met de grootste sterren.  Filmmaker Lola Cuevas (Penelope Cruz) moet het ambitieuze project in goede banen gaan leiden. Daarnaast regelt hij twee grote acteurs met nog grotere ego’s: Hollywoods hartenbreker Félix Rivero (Antonio Banderas) en grensverleggend theateracteur Iván Torres (Oscar Martinez). Beide spelers zijn legendarisch, maar bepaald niet de beste vrienden. Ter voorbereiding op de draaidagen stelt Lola hen op de proef met een reeks excentrieke uitdagingen. Felix en Iván worden geconfronteerd met de prestaties van de ander en van zichzelf. Het is de vraag of er nog iemand overblijft als de camera’s straks echt gaan draaien …..

Voor uitgebreide informatie en tickets: www.decirkelheemskerk.nl.

• Voorstelling: Competencia Oficial
  • Data: zondag 6 november om 20.00 uur en woensdag 9 november om 15.00 uur
  • Adres: Theater en Filmhuis De Cirkel, Podium Laurentz, Anthonie Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk
  • Tickets: € 6,50 / € 5,50