Britse Film ‘Boiling Point’ bij Filmhuis Heemskerk in Laurentz

HEEMSKERK – Vanaf vrijdag 11 november bij Filmhuis Heemskerk: ‘Boiling Point’, een ijzersterke tragikomedie van de jonge Britse regisseur Philip Barantini over een verhitte avond in een toprestaurant in Londen.

Andy Jones is een charismatische en veeleisende chef-kok met een populair restaurant in de Britse hoofdstad. Een verrassingsbezoek van de Voedsel- en Warenautoriteit zet het personeel op scherp tijdens de drukste avond van het jaar. Andy probeert zijn team streng doch rechtvaardig door de chaos heen te loodsen; alles waar hij zo hard voor heeft gewerkt, staat op het spel. Er is geen ruimte voor fouten. ‘Boiling Point’ duurt circa anderhalf uur en is in één lange, adembenemende take gefilmd.

Speciale actie: wanneer je voor of na deze film dineert in Grandcafé Laurentz op 13 of 16 november, krijg je op vertoon van je ticket een drankje van het huis. Voor uitgebreide informatie en tickets: www.decirkelheemskerk.nl.

• Voorstelling: Boiling Point
  • Data: vrijdag 11 november om 20.00 uur, zondag 13 november om 20.00 uur, woensdag 16 november om 15.00 uur
  • Adres: Theater en Filmhuis De Cirkel, Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk
  • Tickets: € 6,50 / € 5,50