Single release Emiliano Fendi bij LAUW in Podium Laurentz

Emiliano Fendi
Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Op vrijdag 2 december heeft Podium Laurentz de primeur: Emiliano Fendi lanceert die avond tijdens het jongerenfeest LAUW zijn derde single van zijn aankomende debuut EP. Bij zijn optreden wordt Emiliano vergezeld door niemand minder dan DJ Don Cartel.

Lauw zijn de alcoholvrije feesten bij Podium Laurentz waar jongeren t/m 18 jaar en lokaal talent elkaar ontmoeten. Samen maken ze er een feestje van. Dat doen ze met de LAUW-huis-dj’s Virato en Zapre die elke editie weer met een verassende line up komen. Ze werken daarvoor samen met de partners Cultuurhuis Heemskerk, MET Heemskerk, de Danstuin, de jongerenraad en productiehuis 11:11 INC.

Vanuit 11:11 INC kwam het initiatief om hun aanstormend talent Emiliano Willems, beter bekend als Emiliano Fendi zijn nieuwste single te laten releasen tijdens LAUW. Jason Wilson van 11:11 INC: “Zijn drive, stemgeluid en positieve instelling zijn een lust voor het oog en oor.” Emiliano zal bij LAUW zijn nieuwste nummer live op het podium brengen in een optreden met dansers en DJ Don Cartel achter de dj-booth. Natuurlijk ontbreekt daarbij zijn ook zijn eerste single “Sleepy” niet. “Een feest dat je niet wilt missen”, aldus Jason.

Naast Zapre, Virato en Emiliano kun je op 2 december ook genieten van de beats van Max & Pathmen, die al eerder bij LAUW hebben gedraaid en DJ Tim de Wit die in de startblokken staat om de avond te openen. Podiumdans wordt als vanouds weer verzorgd door de Danstuin met dit keer Celina, Damla, Milou en Tessa Lourdes. Nieuw is de beauty corner van Smaakvol Styling waar Maaike je haar en make-up professioneel verzorgt zodat jij er de hele avond prachtig uit ziet.

Voor LAUW ben je op vrijdag 2 december welkom bij Podium Laurentz aan de A. Verherentstraat 1 te Heemskerk. Deuren zijn open vanaf 20:00 tot 00:00 uur. Tickets à € 5,- zijn te koop via de website www.podiumlaurentz.nl.