Koffieconcert van Upon the Wind bij De Cirkel in Heemskerk

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Een van de meest magische manieren om klank uit een instrument te halen, is door er lucht in te blazen. Of, zoals de Engelsen zeggen: wind. Het duo dat op zondag 4 december om 11.30 uur optreedt bij De Cirkel, is naar die luchtstroom vernoemd. Upon the Wind brengt een afwisselend concert voor gitaar, zang en tal van blaasinstrumenten.

Duo Upon the Wind bestaat uit Sabine d’Hont, die op maar liefst tien verschillende blokfluiten speelt, en zanger en gitarist Remco Jacobs. Zij brengen Engelse renaissance- en barokmuziek van onder andere Purcell, Holborne en Dowland en enkele eigen composities van Remco. Een aansprekend programma met mooie langzame melodieën en snelle opzwepende dansen.

Kijk voor meer informatie en tickets op www.decirkelheemskerk.nl.

• Voorstelling: Upon the Wind
  • Datum: Zondag 4 december 2022
  • Aanvang: 11.30 uur
  • Toegang: € 12,00/ € 10,00 (vrienden)
  • Adres: Theater en Filmhuis De Cirkel, Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk
  • Reserveren: www.decirkelheemskerk.nl .