Feestelijke heropening Lestaurant SKILLS

HEEMSKERK – Woensdag 16 november vond de opening plaats van de nieuwe keuken van de afdeling Horeca, Bakkerij en Recreatie van vmbo SKILLS in Heemskerk.

Na maanden hard werken en de nodige spanning over of het allemaal wel op tijd en binnen de begroting gerealiseerd kon worden, was de vreugde onder de leerlingen groot. Wethouder Suanet opende de nieuwe keuken symbolisch door een plaat met broden de oven in te schuiven waarop met bloem bestoven SKILLS vmbo stond.

De wethouder prees de moed om juist in deze tijd te investeren in een moderne leeromgeving voor de vakmensen van de toekomst. Docenten en leerlingen waren met name blij met de bakkerij die veel groter geworden is. De genodigden lieten zich de champagne en de mini hamburgers goed smaken!

IJmond Nieuws was erbij en maakte bijgaande reportage.