‘Narcosis’ bij Filmhuis Heemskerk in Laurentz

HEEMSKERK – Op zondag 11 en woensdag 14 december vertoont Filmhuis Heemskerk Narcosis, de Nederlandse Oscarinzending in de categorie International Feature Film.

Een hecht gezin raakt ontwricht wanneer de vader niet meer boven komt na een professionele duik. Geen begrafenis, geen afscheid, alleen een huis vol herinneringen. Verslagen door het ongrijpbare verlies, ontwijkt Merel de dood van haar man en alles wat er mee te maken heeft. Haar jonge kinderen zoeken naar antwoorden, maar lopen vast. Uiteindelijk komt het gezin hard tot stilstand en heeft Merel heeft geen andere keuze dan de waarheid onder ogen te zien.

Narcosis, met Thekla Reuten en Fedja van Huêt, is het aangrijpende speelfilmdebuut van regisseur Martijn de Jong.

Voor meer informatie en tickets: www.decirkelheemskerk.nl.

• Voorstelling: Narcosis
  • Data: zondag 11 december om 20.00 uur
  • woensdag 14 december om 15.00 uur
  • Adres: Theater en Filmhuis De Cirkel, Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk