55+

Bewoners Westerheem, Sint Agnes en Heemswijk genieten van Gouden dagen Lichtjestoer

HEEMSKERK – Op woensdag 14 december werd in Heemskerk voor de derde keer de Lichtjestoer van Gouden Dagen georganiseerd. Bewoners van Westerheem, Sint Agnes en Heemswijk maakten, goed ingepakt en zelfs met kruiken onder de dekens, een sfeervolle wandeling langs de gezellige verlichtte huizen.

(reportage: Omroep Heemkerks / bron: Gouden Dagen Heemskerk)

De eerste stop was op de Zeelaan waar  alles uit de kast was gehaald om de straat te versieren en de kerstmuziek natuurlijk niet mocht ontbreken. De bewoners van de zorgcentra en hun begeleiders genoten daar van chocomelk met slagroom en meer.

Het eindpunt was het Maltezerplein. Waar aan de deelnemers kerstbrood, oliebollen, kaas en worst en warme appeldrank werd uitgedeeld terwijl Chante Encore zorgde voor gezellige kerstmuziek   kinderen van de Danstuin hun dansacts toonden.

Omroep Heemskerk liep mee tijdens de Lichtjestoer en maakte bijgaande sfeerimpressie.