Leer alles over boerderijdieren op Kinderboerderij Dierendorp

Foto: Dierendorp

HEEMSKERK – Op woensdag 1 februari kunnen kinderen de boerderijdieren beter te leren kennen. Tijdens de speciale themamiddag in Kinderboerderij Dierendorp in Heemskerk.

Op de kinderboerderij wonen verschillende soorten dieren. Deze middag hebben kinderen de kans om de dieren beter te leren kennen. Alle dieren zijn verschillend. Leer wat ze eten, of ze van knuffelen houden en hoe ze slapen. Veel kindervragen worden deze middag beantwoord. Ook wordt  op een actieve manier geleerd hoe het leven van een boer is.

Deelname is gratis. Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1 te Heemskerk.

NME Heemskerk
NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk.nl of neemt u contact op via [email protected]. Volg ons ook op facebook!