Nieuwe ladderwagen van Heemskerkse brandweer in actie bij Heemskerk FM

HEEMSKERK – Op zaterdagmorgen 4 februari werd de Heemskerkse brandweer opgeroepen voor een ‘incident’ tijdens de radio-uitzending bij Heemskerk FM.

(reportage en foto’s: Z-Media Heemskerk)

Dat incident bleek minder schokkend dan dat je zou vermoeden. Het bleek een ludieke manier om te vieren dat het precies 30 jaar geleden was dat voor de eerste keer het Radiopraatje met Brandweer Heemskerk werd uitgezonden op Heemskerk FM.

Een viering die gepaard ging met een smakelijk taart, maar vooral ook met de introductie van de nieuwe ladderwagen van Brandweer Heemskerk. Tijdens de uitzending werd de ladderwagen gedemonstreerd, waarbij presentator Kees Pater even buiten zijn comfortzone mocht treden door een reisje te maken in het ‘bakkie’ tot een hoogte van maar liefst 32 meter.

Z-Media Heemskerk was ook bij de uitzending aanwezig en maakte bijgaande reportage. Klik hiervoor op de hoofdfoto bovenaan dit bericht.