Skytrain in Podium Laurentz

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Op zaterdagavond 18 maart staat de Noord Hollandse band Skytrain in Podium Laurentz.

Na het succes van vorig jaar keert Skytrain terug naar Laurentz om alle voeten weer van de vloer te krijgen. Ook deze avond is DJ Mark (Only Vinyl) erbij om samen voor een geweldige show te zorgen vol bekende disco, soul- en danceclassics. Voorbij komen bekende dansnummers van Wham!, Kool and the gang, Chic, Justin Timberlake, Aretha Franklin, Tavares, Beyoncé, Dan Hartman, Earth, wind and fire, Bruno Mars en van vele anderen. Skytrain en DJ Mark nemen je mee door hun enthousiasme en sound.

De band Skytrain bestaat uit maar liefst 8 personen. Op het podium zie je zangeressen Jaloe de Vries en Joy Zuiker met daarbij een uitgebreide ritmesectie met Fief Macrander op tenor sax en Klaas Petter op trompet. Naast hen zie en hoor je John Benrath op drums, Edwin Siemons op bas, Fai Cheung op gitaar en Paul Stroomer op toetsen. Emke Douwe Ottema zorgt voor een perfecte geluidsmix. Trek je dansschoenen aan, smeer je keel: dans en zing volop mee met Skytrain!

Tickets zijn te koop via: www.podiumlaurentz.nl en aan de deur. Aanvang is 20:00 uur. Podium Laurentz is te vinden aan de A. Verherentstraat 1 in Heemskerk.