Band van burgemeester en wethouders promoten nieuwe popcursus van Cultuurhuis

HEEMSKERK – Zaterdagavond 20 mei stonden ze dan op Podium Laurentz in Heemskerk: de gelegenheidsband bestaande uit burgemeester Luijten op gitaar en wethouders Aad Schoorl achter de drums, Ron Suanet als zanger, Piet Burgering op basgitaar en Frans Mencke op de toetsen.

Deze avond was georganiseerd ter promotie van de aankomende popcursus, die voor corona al regelmatig werd georganiseerd door het Cultuurhuis. * De cursisten worden in 3 maanden klaargestoomd om als band op te treden met eigen geschreven muziek.

Burgemeester en wethouders hadden slechts enkele uren kunnen oefenen maar stonden dan toch op het podium voor een volle zaal publiek. IJmond Nieuws was ook aanwezig en maakte bijgaande reportage.