Terugkijken: Waterdag 2023 in Heemskerk

HEEMSKERK – Op zaterdag 20 mei organiseerde  de gemeente Heemskerk de Waterdag 2023 in Park Assumburg met allerlei activiteiten voor jong en oud rondom het thema water en groen.

Belangstellenden konden actief bezig zijn of luisteren en kijken naar deskundigen die iets vertelden over allerlei aspecten die met water, of het ontbreken daarvan, te maken hebben. Van water vasthouden tot waterkwaliteit, het afvoeren van water, over insecten die van water afhankelijk zijn, tuinvergroeningen, etc. Dit alles werd omlijst door muziek en dans van diverse dansscholen.

IJmond Nieuws maakte een rondje langs alle activiteiten op deze Waterdag. Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van IJmond Nieuws.