Gewonde bij kopstaartbotsing in Heemskerk

Foto: Inter Visual Media

HEEMSKERK – Vrijdagavond rond zes uur heeft op de Communicatieweg in Heemskerk een kopstaartbotsing plaatsgevonden tussen drie auto’s. Eén persoon  is naar het ziekenhuis gebracht.

Ter hoogte van het tankstation vond de kleine kettingbotsing plaats. Twee bestelbusjes en een personenauto waren bij het ongeval betrokken. In de voorste auto zaten kinderen. Iedereen kwam met de schrik vrij. Dat gold ook voor de bestuurder van het achterste bestelbusje.

De bestuurder van de middelste  bestelbus bleef klagen, ook na behandeling van een ambulanceverpleegkundige, over rug- en nekpijn. Hij is naar het ziekenhuis gebracht. Zijn voertuig krijgt een zogenoemde WOK-melding (wachten op keuring) vanwege de schade.